Hiába a biturbó V8, ha ólomnehéz az új Mercedes-AMG sportkupé
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
A Ruf roadster újdonságával történő autózás előtt nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.
A különleges sportkocsi csúcsnyomatéka alig marad el az 1000 Nm-től.
Erős farmotorral, kézi kapcsolású váltóval és alacsony tömeggel támad ez az idő kerekét kicsit visszatekerő vadonatúj Porsche.
A GT3 RS egekig pörgethető szívómotorjával szerelt újdonság nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
A farmotoros sportkocsi lesz a német gyártó utolsóként elektromosra váltó modellje.
Az erősítőkúrán átesett összkerekes sportkocsi alig 2,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A zuffenhauseni gyártó megadta a módját a 75. születésnap stílusos hazai megünneplésének.
Keresd a különbséget játékhoz is jó feladvány lenne.
Az utolsó belsőégésű motoros 718-as sorozat csúcsmodelljének alaposan megkérik az árát.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.
Mutatjuk, hogy szakavatott kezekben milyen szépen muzsikál a legizgalmasabb 911-es.
Érkezőben az olasz gyártó első villanyautója, melyről annyit már tudni lehet, hogy nem szabadidő-autó lesz.
Régimódi külső, alacsony tömeg, erős motor és kézi váltó - ez ennek a 911-esnek a receptje.
A 320 lovas 5 literes V8-as motorral szerelt német sportkocsival eddig kevesebb, mint 4 ezer kilométert tettek meg.
Érkezőben a vadonatúj 911 GT2 RS, melynek hajtásában már egy kis villanymotor is kiveszi a részét.
Ilyen az, amikor a kis méret, az alacsony tömeg és átgondolt hajtáslánc sokkal többet ér, mint a nyers erő.
Immár bárki megrendelheti Porschéját a vadonatúj Essmanngreen színben.
A kézi kapcsolású váltóval szerelt Mercedesek napjai a jelek szerint erősen meg vannak számlálva, a BMW viszont továbbra is kitart a régi technika mellett.
2022-ben bőven 300 ezer feletti mennyiségben értékesítettek Porschékat, az elektromos Taycan eladási mutatói viszont romlottak.